Viršutinėje meniu juostoje paspauskite “Prisiregistruoti”. Atsidariusiame registracijos puslapyje įrašykite savo el. pašto adresą, vardą ir pavardę, sukurkite slaptažodį bei nurodykite mokyklos prisijungimo kodą, kurį jums suteikė mokytojas.
Svarbu: el. pašto adresas turi būti unikalus. Prieš kurdami naują paskyrą, įsitikinkite, kad paskyra su nurodytu el. paštu dar nebuvo sukurta. Kurdami naują paskyrą, nurodykite savo tikrą vardą ir pavardę, nenaudokite slapyvardžio.

Jei negaunate el. laiško su slaptažodžio pakeitimo nuoroda, pabandykite atlikti šiuos žingsnius:
  • Įsitikinkite, kad nurodytas el. pašto adresas egzistuoja ir yra sukurta paskyra su šiuo el. pašto adresu. Jei neprisimenate savo sukurto el. pašto adreso, kreipkitės į atsakingą mokytoją - mokytojas turi prieiga prie mokinių, prisijungusių prie mokyklos, el. pašto adresų.
  • Savo el. pašto dėžutėje patikrinkite brukalų (spam’o) aplanką. Įsitikinkite, kad el. pašto dėžutė nėra perpildyta, ji gali gauti naujus laiškus.
Jei atlikus šiuos veiksmus vis tiek negaunate el. laiško su slaptažodžio pakeitimo nuoroda, kreipkitės į platformos administratoriu el. paštu [email protected]

Prisijunkite prie programavimo platformos. Viršutinėje meniu juostoje paspauskite ant užrašo “Užduotys” ir būsite nukreipti į pagrindinį platformos puslapį, kuriame matysite visas Jums priskirtas užduotis. Jei nematote užduoties, peržiūrėkite visus galimus puslapius (naudokites užduočių sąrašo apačioje esančiais puslapių mygtukais). Suradę reikiamą užduotį, paspauskite ant dešinėje pusėje esančio užrašo “Peržiūrėti” (jei užduočiai nustatytas varžybų režimas, spauskite ant užrašo “Varžytis”. Plačiau apie dalyvavimą užduoties varžybose skaitykite skyrelyje “Kaip sudalyvauti užduoties varžybose?”)
Responsive image
Atsidarę pasirinktą užduotį galėsite perskaityti užduoties sąlyga bei atlikti užduotį. Atlikę užduotį, paspauskite ant viršuje esančio mėlynai parašyto teksto “Pateikti sprendimą”. Atsiradusiame teksto laukelyje įklijuokite savo sprendimą (nekelkite pačio sprendimo failo, įklijuokite tik parašytos programos kodą) ir paspauskite mygtuką “Pateikti sprendimą”. Apie sėkmingai pateiktą sprendimą būsite informuoti pranešimu puslapio viršuje.
Responsive image
Norint peržiūrėti pateikto sprendimo testavimo rezultatą, meniu juostoje pasirinkite “Pateikti sprendimai”. Plačiau apie pateiktų sprendimų peržiūrą skaitykite “Kaip peržiūrėti pateiktus sprendimus”.

Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite “Pateikti sprendimai”. Pasirinkę šį puslapį, būsite nukreipti į pateiktų sprendimų puslapį.
Šiame puslapyje pateikiama lentelė, kurioje pateikti duomenys apie visus jūsų pateiktus sprendimus. Lentelė atsinaujina automatiškai, todėl galite realiu laiku stebėti pateikto sprendimo testavimo statusą.
Responsive image
Lentelėje matoma informacija apie pateikto sprendimo užduoties pavadinimą, jo testavimo būseną, įvertinimą, pateikimo datą. Apačioje apžvelgiamos kelios galimos pateikto sprendimo būsenos:
  • Testuojama - pateiktas sprendimas šiuo metu yra testuojamas. Testavimo metu nerodomas pateikto sprendimo įvertinimas, negalima peržiūrėti testavimo rezultatų.
  • Testavimas baigtas - pateiktas sprendimas sėkmingai ištestuotas, galite peržiūrėti sprendimo įvertinimą arba testavimo rezultatus.
  • Nesikompiliuoja - pateiktas sprendimas yra netinkamas, todėl testavimas nebuvo atliktas. Norint peržiūrėti kompiliavimo klaidą, lentelės “Parinktys” skityje pasirinkite “Kompiliavimo klaida”.
Norint peržiūrėti pateiktą sprendimą, paspauskite mygtuką “Atsisiųsti”. Jei turite klausimų apie pateiktą sprendimą ir norėtumėte užduoti klausimą mokytojui, pridėkite sprendimui komentarą - lentelės skiltyje “Komentarai” paspauskite mygtuką “Pridėti komentarą” arba “Komentarai”. Plačiau apie komentaro sukūrimą skaitykite “Kaip pridėti naują komentarą?”.

Naują komentarą galima pridėti tik jau pateiktam užduoties sprendimui. Jei nesate pateikęs nei vieno sprendimo, atlikite užduotį ir pateikite jos sprendimą (skaitykite “Kaip atlikti mokytojo įkeltą užduotį?”)
Norint pridėti naują komentarą, atsidarykite pateiktų sprendimų puslapį (viršutinėje meniu juostoje pasirinkite “Pateikti sprendimai”). Pateiktų sprendimų puslapyje suraskite sprendimą, kuriam norite pridėti naują komentarą, ir paspauskite mygtuką “Pridėti komentarą” arba “Komentarai”. Paspaudus ant šio mygtuko bus atidarytas komentarų langas, kuriame matysite šiam sprendimui jau sukurtus komentarus bei galėsite pridėti naują komentarą. Responsive image
Norint pridėti naują komentarą, komentarų lango apačioje esančiame teksto laukelyje įrašykite komentarą ir paspauskite mėlyną siuntimo mygtuką, esantį šalia komentaro laukelio dešinėje pusėje. Apie sėkmingai pridėtą komentarą būsite informuoti pranešimu.
Responsive image

Jei nesate susipažinę su užduočių sprendimų pateikimu programavimo platformoje, perskaitykite “Kaip atlikti mokytojo įkeltą užduotį?”
Norint sudalyvauti užduoties varžybose, atsidarykite užduočių puslapį (viršutinėje meniu juostoje pasirinkite “Užduotys”). Užduočių sąrašaše susiraskite norimą varžybų užduotį bei paspauskite mygtuką “Varžytis”. Responsive image
Iššokusiame lange būsite supažindinti su varžybų taisyklėmis bei jų vertinimu. Perskaitę lange esantį tekstą, spauskite mygtuką “Pradėti varžybas”.
Responsive image
Paspaudus šį mygtuką, būsite nukreipti į varžybų užduoties puslapį, kuriame galėsite susipažinti su užduoties sąlyga bei atlikti užduotį. Viršuje esanti pilka juosta rodo praėjusį arba likusį varžybų laiką. Norint pabaigti užduoties varžybas, viršuje esančioje pilkoje juostoje paspauskite “Baigti užduoties sprendimą”. Responsive image Sėkmingai pabaigus užduoties varžybas būsite supažindinti su varžybų ataskaita, kurioje bus paaiškinta, kaip buvo įvertintos jūsų varžybos. Varžybų ataskaitos kopija taip pat gausite el. paštu.
Sudalyvavus varžybose, bus atnaujintas jūsų reitingas. Plačiau apie reitingus skaitykite “Kaip peržiūrėti savo reitingą?”
Svarbu: pateikus užduoties sprendimą, kuris surinko maksimalų taškų skaičių, varžybos sustabdomos automatištkai. Varžybos automatiškai sustabdomos ir tada, kai pasibaigia varžybom skirtas laikas. Sustabdžius varžybas automatiškai, įvertinami iki varžybų sustabdymo pateikti sprendimai. Jei varžybų metu pateiktam sprendimui buvo nustatytas galimas plagiato atvejis, šis sprendimas yra nevertinamas.

Atsidarykite vartotojo nustatymų puslapį (viršuje esančioje meniu juostoje pasirinkite “Nustatymai”). Vartotojo nustatymų puslapyje suraskite varžybų sekciją ir pažymėkite parinktį “Slėpti vartotojo vardą užduoties varžybų rezultatų lentelėje”. Pažymėję šią parinktį išsaugokite pakeistus vartotojo nustatymus paspaudę mygtuką “Patvirtinti”, esantį puslapio apačioje. Responsive image

Vartotojo reitingas apskaičiuojamas tik tada, kai mokinys sudalyvauja bent vienuose užduoties varžybose. Reitingas taip pat neskaičiuojamas tokiais atvejais, kai mokinys buvo vienintelis varžybų dalyvis. Plačiau apie dalyvavimą užduoties varžybose skaitykite “Kaip sudalyvauti užduoties varžybose?”
Viršuje šalia vartotojo esantis skaičius - tai apskaičiuotas vartotojo reitingas, kuris nusako vartotojo programavimo sugebėjimus. Kuo reitingas aukštesnis - tuo vartotojo programavimo žinios yra geresnės. Štai keli pastebėjimai apie vartotojo reitingavimo algoritmą:
  • Vartotojo reitingas smarkiai priklauso nuo užimtų vietų varžybose. Kuo užimta vieta varžybose yra aukštesnė, tuo reitingas yra geresnis.
  • Vartotojo reitingas taip pat priklauso ir nuo užduoties sudėtingumo - jei vartotojas sėkmingai išsprendžia jam lengvą užduotį, jo reitingas smarkiai nepadidės. Taip pat bus ir su vartotojui sunkiomis užduotimis - vartotojui išsprendus jam sunkesnę užduotį jo reitingas padidės labiau nei išsprendus jam lengvą užduotį.
  • Vienas labai geras ar labai blogas pasirodymas varžybose vartotojo reitingo smarkiai nesugadina.
Norint peržiūrėti savo reitingą detaliau, reikia paspausti ant reitingo skaičiaus. Paspaudus ant šio skaičiaus, būsite nukreipti į savo reitingo puslapį, kuriame galėsite peržiūrėti savo reitingo kitimo istoriją bei palyginti savo reitingą su kitais mokiniais iš savo klasės (jei mokiniui klasė nėra nustatyta, mokinio reitingas lyginamas su kitais mokiniais iš tos pačios mokyklos).
Svarbu: reitingo pokyčio grafike bei po grafiku esančioje lentelėje varžybų užduotys yra išrikiuotos didėjančiai pagal jų atidarymo datą. Jei vartotojas pirmiau išsprendžia vėlesnę užduotį, o po to ankstesnę, pirmiausia bus vertinamos ankstesnės užduoties varžybos.

Viršutinėje meniu juostoje pasirinkite “Nustatymai”. Nustatymų puslapyje suraskite sprendimų skiltį.
Paspauskite ant laukelio, esančio teksto “Numatytoji programavimo kalba:” apačioje ir pasirinkite norimą programavimo kalbą. Pasirinkus norimą kalbą nepamirškite puslapio apačioje paspausti mėlyno mygtuko “Patvirtinti”. Responsive image

Jūsų pateikta programa bandė sukurti vektorių, kurio dydis viršijo maksimalų leistiną vektoriaus dydį.

Klaidos kodas: std::bad_array_new_length
Skaityti plačiau apie šią klaidą

Klaidos kodas: malloc(): corrupted top size
Klaidos kodas "malloc(): corrupted top size" rodo, kad programoje iškilo atminties paskirstymo problema. Ji gali atsirasti, kai atminties paskirstymui nurodytas dydis yra sugadintas arba negalioja.

Klaidos kodas: free(): invalid pointer
Klaidos kodas "malloc(): corrupted top size" rodo, kad programoje iškilo atminties paskirstymo problema. Ji gali atsirasti, kai atminties paskirstymui nurodytas dydis yra sugadintas arba negalioja.

Klaidos kodas: std::length_error
Skaityti plačiau apie šią klaidą

Klaidos aprašymas: Buferio perpildymas arba duomenų perpildymo klaida, kai buferis užpildytas duomenimis tiek, kad nebėra vietos į jį siunčiamiems naujiems duomenims įrašyti.
Skaityti plačiau apie šią klaidą

Klaidos kodas: std::bad_alloc
Skaityti plačiau apie šią klaidą